Nie tylko teoria. Spotkanie studentów Zarządzania z praktyką

4 listopada 2014 r. na Uniwersytecie Rolniczym w ramach przedmiotu Marketing Produktów Rolno Spożywczych odbyło się spotkanie z naszą Brand Managerką – Małgorzatą Rudnicką, która przedstawiła studentom możliwości zastosowania teorii marketingu branżowego w praktyce, na przykładzie realizacji przez Fundację Partnerstwo dla Środowiska projektu Produkt Lokalny Małopolska.

Zaproszona przez Katedrę Zarządzania i Marketingu w Agrobiznesie, wspólnie z prowadzącą przedmiot dr hab. Martą Domagalską – Grędys i grupą studentów trzeciego roku kierunku Zarządzanie, przeprowadziła wykład i debatę na temat promocji produktów lokalnych w Małopolsce. Wykład obfitował w liczne przykłady inicjatyw Fundacji z realizacji projektu. Studenci mieli okazję zapoznać się z doświadczeniami prelegentki w zakresie promocji produktów lokalnych i aktualnymi działaniami na rzecz zmiany ustawodawstwa ułatwiającymi sprzedaż bezpośrednią przetworzonych produktów lokalnych pochodzących z małych gospodarstw. Spotkanie wywołało dyskusję dotyczącą zwiększenia udziału producentów lokalnych w krótkich kanałach dystrybucji (m.in. poprzez takie inicjatywy jak: Targ Pietruszkowy, Afrodyzjaki od Rolnika (w Lanckoronie) sklepy, Inkubator Kuchenny, Bistro ”Marchewka”).
Mini-forum było pierwszym krokiem nawiązania długofalowej współpracy naszej organizacji z Uniwersytetem Rolniczym w zakresie odbywania staży zawodowych.